Badania społeczne umożliwiają zrozumienie rzeczywistości, w której żyjemy. Pomagają lepiej ją opisywać oraz zmieniać. Wiedza pozyskana w badaniach może być pożyteczna zarówno dla instytucji publicznych, mediów, jak również przedstawicieli sektora komercyjnego.
W wyniku podejmowanych działań diagnozujemy problemy społeczne, konsultujemy proponowane rozwiązania, badamy potencjalne kierunki rozwoju.
Projekty realizowane są z wykorzystaniem nowoczesnej metodologii dopasowanej do specyfiki danego projektu. W swojej pracy korzystamy z szerokiej gamy metod i technik badawczych.

CATI
Badania telefoniczne
CAWI
Badania internetowe
CAPI, PAPI
Badania bezpośrednie
FGI
Zogniskowane Wywiady Grupowe
IDI
Indywidualne Wywiady Pogłębione
Desk Research
Badania gabinetowe
Market analysis
Analizy rynkowe
Zobacz przykładowy cennik realizacji badań*
Opis badania | Czas realizacji | Cena netto od |
---|---|---|
Badanie CATI n=600 | 10 dni | 7000 PLN |
Badanie CATI n=1000 | 14 dni | 11 000 PLN |
Badanie CAWI n=600 | 7 dni | 6000 PLN |
Badanie CAWI n=1000 | 10 dni | 9 000 PLN |
Badanie CAPI/PAPI n=600 | 14 dni | 14 000 PLN |
Badanie CAPI/PAPI n=1000 | 21 dni | 24 000 PLN |
Badanie FGI (1 FGI) | 7 dni | 3500 PLN |
Badanie IDI (7 IDI) | 10 dni | 3100 PLN |
skontaktuj się z nami